زهرات الربيع
بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 %D8%AD%D9%84%D9%84%D8%AA%20%D8%A7%D9%87%D9%84%D8%A7%20.%20%D9%88%D9%88%D8%B7%D8%AA%20%D8%B3%D9%87%D9%84%D8%A7
زهرات الربيع
بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 %D8%AD%D9%84%D9%84%D8%AA%20%D8%A7%D9%87%D9%84%D8%A7%20.%20%D9%88%D9%88%D8%B7%D8%AA%20%D8%B3%D9%87%D9%84%D8%A7
زهرات الربيع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Free CursorsMyspace Layo

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...!

مانو
ام يسر
أم سلمى
المهاجره الي ربها
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
فتافيت السكر
Admin
Admin
فتافيت السكر

الجنسية : بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Jordan_a-01

بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...!   بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 7:57 pm

انا بكيتك ليه؟؟؟ يا روح قلبي ربنا يجعل ايامك سعادة وهناء ويكون اللي جاي فيها اسعد من اللي راح... وربنا يخليلك ست الكل الحنونة وما يحرمك منها ابدا يارب.. ولا يخلي اي حد يدوق مر العلقم الذي يصاحب فقدان الحنونة.. يارب يطول بعمر كل الامهات ويجعل اولادهم بارين بهم..ويخليكي ياحبيبة الفتفوتين وزعلتيني والله عشان كنت السبب انك تبكي.. انا آسفة والله مش قصدي.. بس الست ام احمد دي بتخليني اقول كل حاجة عندي.. تقوليش مخابرات.. سلام قول من رب رحيم.. يجعل كلامنا خفيف عليهم
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة
westwnd

الجنسية : بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Egypt_a-01

مُساهمةموضوع: رد: بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...!   بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 8:05 pm

ربنا يسمع منك يا منى والله
عارفة انا بكيت ليه
لان كلامك نفسه فيه حزن كبير رغم انك بتضحكى و تهزرى

وياستى ربنا يجعل كلامنا خفيف على اللى ما يتسموا ههههههههههههههه
اصلهم ممكن يجيوا لى دلوقتى وانا قاعدة بالبيجاما
وساعتها هطلب حق اللجوء للاردن ههههههههههههه
فتافيت السكر
Admin
Admin
فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...!   بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 8:45 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هتيجي الاردن في البيجاما هاقول مش بعرفك..

وبصي يا ويستتي اصل انا بطبعي بنفض لاي حاجة بتزعجني ومش بسيبها تأثر علي ابدا.. وبعيش حياتي بالطول والعرض وعندي منظار بمبي ببص منه للحياة.. لغاية ما امي قررت ان تتركني.. فزرعت خنجر في خاصرتي وابتعدت.. ومن يومها احاول اتناسى واعيش حياتي.... بس بين وقت والتاني الوجع يشد علي اقعد لوحدي وابكي واتكلم معاها ..

بس انا عارفة انه في عندي مسؤوليات فاضطر اتناسى وارجع من تاني عشان زوجي واولادي.. وعشان هي مش هتكون مبسوطة لو انا كنت حزينة.. فبحاول افرح قد ما اقدر بس لازم قعدة النكد من وقت للتاني مش بايدي والله.. ربنا ما يدوق احساسي لاي حد يارب.. معلش بقى احنا عمالين نرغي في موضوع ام احمد دلوقتي تيجي تشمع الموضوع بالشمع الاحمر وتكرشنا تعالي بكرامتنا نلم هدومنا ونخرج
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة
westwnd

مُساهمةموضوع: رد: بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...!   بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 8:59 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بموت فيكى والله
وربنا يصبرك يارب
المهاجره الي ربها
مشرفة
مشرفة
المهاجره الي ربها

مُساهمةموضوع: رد: بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...!   بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 9:03 pm

حبيبة قلبي وعنيا ، أغلي مني عليا ، ، وأعز ما لديا، نور العيون ، وروح القلوب ، / مصانع سكر العالم كله
سلام الله عليكم ورحمته تعالي وبركاته
قرأت دررك ، وحروف كلمات ردك ، التي أبدعتها أناملك ، وحولت الي كلمات من نور ، تعانقت بعضها البعض فكونت نسيجا رائعا ، حاكته يدي فنان مخضرم جهبز في ثوب جمييييييييييييييييل لبسه موضوعي المتواضع ، فزاده جمالا وأناقه وشياكه ، وهذا ليس بجديد علي حبيبة قلبي مون مون .....
علي فكره مش البت ويست بنتي الصغيره هي اللي بكت بس . أنا من ساعة ما قرأت ردك وأنا ببكي لأني حسيت بك جدا وكأنك قاعده معايا وبتحكيلي وجها لوجه ، والأحساس ده ديما بحس بيه لما أقرأ أي حاجه لك بحس أنك قاعده جنبي ، وأنتي فعلا كده ملئ العين والقلب . بالأضافة لأني مش لاقيه كلام أرد بيه علي غالية الغالين ( مني ) وأرد اذاي ؟ علي جمال التعبير ، وسلاسه الاسلوب ، والشعور النابع من القلب مباشرة .
رحم الله والدتك رحمة واسعه ، ونقاها من الذنوب كما ينقي الثوب الأبيض من الدنس ، وغلسها من الذنوب بالماء والثلج والبرد ، ومد لها في قبرهم مد البصر ، وباعد بينها وبين الذنوب كما باعد بين المشرق والمغرب وأنار قبرها ببركة القرآن وطيب ثراها ، ورضي عنها وأرضاها ، وشفع فيها سيد المرسلين وسقاها من حوضه وبيده الشريفة شربة هنيئة لا تظمأ بعدها أبدا ، وثبتها يوم تذل الأقدام ، وأثقل أعمالها في الميزان ، وأمرها علي الصراط بأمان ، لتصل الي أعلي الجنان ، مع النبين والصديقين والشهداء والصالحين وحسن أولئك رفيقا . آمين آمين آمين
أنك يا ربنا ولي ذلك والقادر عليه
وبعدين أنتي بتنكري العيديه بتاعتي ليه ؟
أنتي نسيتي الحواله اللي أرسلتها لك ؟ بمبلغ 1000000000000000000000000000000 مليار قبله وقبله ؟
يا عيله يلي عمرك ما هتكبري ! ههههههههههههههههه
ربنا يجعله عيد مبارك عليك وعلي زوجك وألاودك ، ويعيد عليكم الأيام دي بالف خير
وبعدين يا حبيبة قلبي عمري ما أنسحب أبدا ولا يمنعني عنكم الا الموت أن قدر الله
وأنا والله كان عندي حق أهدد بالأنسحاب من عرب ، وأهو أنتم شوفتوا ! ملهمش عزيز ، أصلك وقتك وبس
لكن البيت الكبير والأهل والعيله ولمة الأحباب حد ينسحب منها ؟ لا والله
دا أنا ما صدقت لقيتكم ، وكلبشت فيكم . ومن أول ما مشيتم وأنا جابه سياره عليها ميكروفون وبلف الدول أسأل عليكم ، والحمد لله ربنا مضيعش تعبي ، وتقابلنا بعد الغياب ، وما أصعب غياب الأحباب
أنزلي بقه حاسبي سواق السياره ، وأديله أجر الميكروفون
طولت عليكي يا حبيبة قلبي ، معلش ، بس الحبايب مينشبعش منهم أبدا ، حتي لو طول العمر
كل سنه وأنتي وأسرتك بخير وسلام
فتافيت السكر
Admin
Admin
فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...!   بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 10:14 pm

مممممممممممممممممممممممممممممممممم... ينفع ما اردش عشان ما احرقش جمال تعبيرك ....

وبالنسبة للحساب انا هاخلع....
فتافيت السكر
Admin
Admin
فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...!   بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 10:17 pm

ايوة نسيت يارب يستجيب دعائك الجميل اللي والله قشعر جسمي كله وانا بقرأه ودمعت عيني...تخيلي هي دلوقتي هتستغرب مين دي اللي بتدعيلي والملائكة بتوصل دعائها ليا.. خلاص لما ابقى اروح ازورها هاعرفها عليكي واقولها عنك... عشان ما تتفاجئ لما تلاقيكي بتدعيلها مرة تانية.. وهي هتحبك قدي ويمكن اكتر اصلها كانت ياروح قلبي بتحب اي حد ييجي جنبي امال ازاي لما اكون بحبه قد ما بحبك... خلاص مش هانسى هاكلمها عنك المرة الجاية انشاءالله

بنات ؟ استفسار محرج حبتين ههههههههههه ممكن ...!
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» ههههههههههه احم احم تعالوا اضحكوا بنات
» وضع نفسه في موقف محرج
» شفتو الكروشيه ممكن نعمل بيه ايه !!!
» أجمل اندر وير ممكن تشوفيهـ حصرى
» ممكن تحلولي هالمشاكل الي بعاني منها من أول ما سجلت في المنتدى