زهرات الربيع



Free CursorsMyspace Layo
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 07, 2010 2:41 pm

اصل جوزها حيقطعني لو لميا سابت البيت

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت السكر
Admin
Admin


الجنسية :

عدد المساهمات : 1925
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 41
الموقع : في حضن غيمة

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 07, 2010 2:45 pm

طب ما يقطعك وماله فين المشكلة اخد انا حته والويست تاخد حتة ونوزع الباقي ع البنات

_________________


ليه لا ضعت من نفسي انا
القاني معاك


عدل سابقا من قبل فتافيت السكر في الأحد فبراير 07, 2010 3:25 pm عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 07, 2010 2:49 pm

ايه ايه ايه ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت السكر
Admin
Admin


الجنسية :

عدد المساهمات : 1925
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 41
الموقع : في حضن غيمة

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 07, 2010 2:59 pm

شو مالك مصدومة عشان ما حطيت الكلمة اللي بدك اياها بدل اللي اتشالتمن الرقابة ولا عشان الرقابة اللي هي انتي شالت الكلمة ولا شو اللي صدمك احب افهم انا

_________________


ليه لا ضعت من نفسي انا
القاني معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 07, 2010 3:23 pm

انا مصدومة وبس
واحتفظ بالاسباب لنفسي

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت السكر
Admin
Admin


الجنسية :

عدد المساهمات : 1925
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 41
الموقع : في حضن غيمة

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 07, 2010 3:25 pm

اه عشان هتتقطعي والحتت بتاعتك هتتنتور هنا وهناك ايوة انا فهمت

_________________


ليه لا ضعت من نفسي انا
القاني معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 07, 2010 3:44 pm

وعشان في حاجات حتبور يا عيني

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت السكر
Admin
Admin


الجنسية :

عدد المساهمات : 1925
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 41
الموقع : في حضن غيمة

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 07, 2010 3:46 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________


ليه لا ضعت من نفسي انا
القاني معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 07, 2010 4:45 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3718
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الإثنين فبراير 08, 2010 1:53 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
على العموم انا هاخد الراس و الرجلين

_________________
[i][b]ربنا هب لنا من أزواجنا و ذرياتنا قرة أعينِ و اجعلنا للمتقين إماماً[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الإثنين فبراير 08, 2010 2:27 pm

وانا حاخد المعدة............................

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3718
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الإثنين فبراير 08, 2010 7:17 pm

لا انتى اللى هتتقطعى
انتى نسيتى و لا ايه الله

_________________
[i][b]ربنا هب لنا من أزواجنا و ذرياتنا قرة أعينِ و اجعلنا للمتقين إماماً[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الثلاثاء فبراير 09, 2010 10:26 am

يعني ما يطلعليش حاجة مني
طب ده حتى المثل بيقول جحا أولى بلحم ثوره بدون تشبيه يعني

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
koki_pop
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 2083
تاريخ التسجيل : 20/08/2009
العمر : 38
الموقع : بيتي .. عشان بحبه

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 14, 2010 6:24 pm

اه كدا راح الراس والرجلين والمعدة واخد انا بقي الجزء المتين .. اللي بالي بالك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأحد فبراير 14, 2010 7:48 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الإثنين فبراير 15, 2010 11:10 am


_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3718
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الثلاثاء فبراير 16, 2010 2:25 pm

ايه الجزء المتين ده ياعيال
هى توتى عندها حاجة متينة ولا ايه
فطمونى يا عيال

_________________
[i][b]ربنا هب لنا من أزواجنا و ذرياتنا قرة أعينِ و اجعلنا للمتقين إماماً[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد   الأربعاء فبراير 17, 2010 9:38 am

ده انا كلي متينه يا ويست
حتى اسالي سكرة

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
افرحو يا ستات .. الزوجة النكدية ليها فوائد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
زهرات الربيع :: المنتدي العام والدردشة :: المواضيع العامة والدردشة والشات-
انتقل الى: