زهرات الربيع



Free CursorsMyspace Layo
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الإثنين أكتوبر 26, 2009 4:23 pm

الثقه و قوة الشخصيه تزرع عامل قوي يساعد الإنسان في تأدية واجباته وإكمال باقي أموره .
. ولكن إذا كانت الجرعه زائده قد يكون ينقلب الأمرعلى صاحبهِ عكسياً .
.وتكون النتائج وخيمه .. لا تترك له فرصه في التراجع .



جميلٌ من المرأه ان تكون ذات حسٍ مرهف .. رقيقه .. كلُ شيءٍ يجرحها ..طبعاً هذا لا يعني انها لا تمتلك شخصيه قويه ..ولكن بحيث ان لا تتغلب شخصيتها على انوثتها ..



فهــل...ترون ان المفروض ان تكون الإنثى قويه ؟.. أو انها تبقى انثى ضعيفه .؟ وإذا كنتم ترون ان المفروض انها تبقى بين الفيئتين. كيف تستطيع ان توفق وأن لا تطغى القوه على الأنوثه ...؟



منقوووووووووووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3718
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الإثنين أكتوبر 26, 2009 9:45 pm

مساء الورد عليكى يا لومى
بصى يا ستى انا من راى ان شخصية المراة فى انوثتها
بمعنى ان مش معنى انها انثى بكل معنى الكلمة انها تكون ضعيفة
بالعكس ممكن تكون ليدى و انثى بجد و تقدر تأثر على تفكير غيرها باسلوبها وانوثتها
مش بقول حاجة وحشة لا سمح الله او تستخدمها باسلوب مش لائق
لكن تستعمل انوثتها بشكل رقيق بحيث انها تقدر تأثر على اللى حواليها
وابسط مثال للرقة والانوثة و التأثير القوى نجلاء فتحى الممثلة الرقيقة و الانثى بكل معنى

_________________
[i][b]ربنا هب لنا من أزواجنا و ذرياتنا قرة أعينِ و اجعلنا للمتقين إماماً[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
koki_pop
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 2083
تاريخ التسجيل : 20/08/2009
العمر : 38
الموقع : بيتي .. عشان بحبه

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 12:10 am

لا طبعا يا لومي المفروض وسط في الاتنين والاعتدال احسن شئ بس ازاي تحافظ والله دا بقى له اشياء كتير بتأثر عليه زي الثقافة والتربية والبيئة يعني التوازن دا بيعتمد على كل الحاجات دي
شكرا لومي لطرحك الموضوع واتمنى البنات يشاركو معانا

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
koki_pop
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 2083
تاريخ التسجيل : 20/08/2009
العمر : 38
الموقع : بيتي .. عشان بحبه

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 12:11 am

بت يا ويست .. اه الانثى الرقيقة نجلاء فتحي عملت دور المرأة الحديدية بإتقان ياختي

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:38 am

اهلا ياويست كلامك جميل وانا بشوف انه قوة المراة الحقيقية في ضعفها وانوثتها وجمالها ...........مش معنى كدة انها تكون بلا شخصية لكن الفرق بين المراة والاخرى ذكائها امتى استخدم اسلحتي انوثتي جمالي شخصيتي حسب الموقف بيكون تعاملي
...........وماله ياويست نجلاء فتحي جميله بس انا بشوف الانوثة بسعاد حسني ايه رايك يكوكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
koki_pop
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 2083
تاريخ التسجيل : 20/08/2009
العمر : 38
الموقع : بيتي .. عشان بحبه

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:40 am

ممممممممممممممم لو الكلام عن الممثلين انا بس بحب من بنوع اليومين دول البت ايمان العاصي بتاعة مسلسل الادهم وسامحيني يا لومي انا مش بحب سعاد حسني خااااااااااااااالص

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:49 am

والله ياكوكي خير الامور الوسط بس احيانا ممكن الثقافه والتعليم تخلي المراة تستغني عن الرجل وانشغالها بامور الحياة تخليها تنسى انها انثى انا بقول البعض وفي شريحة موجودة بالمجتمع ممكن تلاقيها في منصب عالي قيادي وتتقمص شخصية اوتتكلم بطريقة رجوليه تخليكي تقولي الي قدامي راجل ولاست ....واكيد العيب مش بالتعليم العالي
المراة لازم ماتنسى انها انثى اولا واخيرا.واكيد الرجالة غالبا مابيحبوش المراة القويه والذكية
ههههههههههههههههههههههه اصلها كشفاهم صباحك سكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:51 am

مش ح نختلف ياكوكي ايمان العاصي زي ماتحبي مش ح نخسر بعض عشان اسماء
حبيبة قلبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:51 am

ازايكم يا عيال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وحشتوني من مبارح لليوم
انا بقى رايي ان الست يجب ان تكون الاثنتين معا
يعني في مواقف تحتاج من الست انها تكون قويه وجريئه وبمية راجل
ومواقف تانيه بتحتاج انه الست تكون قمة الرقة والحنان
والست الشاطرة اللي تعرف تتصرف حسب الموقف
وتقبلوا مروري

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:56 am

صباح الخير يافتفوته ..........وحشتيني
مرسي لمرورك الجميل................صباحك سكر زيادة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
koki_pop
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 2083
تاريخ التسجيل : 20/08/2009
العمر : 38
الموقع : بيتي .. عشان بحبه

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 8:08 am

صباحكو سكر يا بنات

مافيش اختلاف ولا حاجة يا بت يا لومي .. لو وجهات النظر بس مختلفة .. احنا اصحاب برضو

Cool

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 8:19 am

اكيد ياكوكي اختلاف الراي لايفسد للود قضيه
صباحك سكر ياقلبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3718
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 9:59 am

اصحاب و لا بزنس
هاهاهاهاهاها

_________________
[i][b]ربنا هب لنا من أزواجنا و ذرياتنا قرة أعينِ و اجعلنا للمتقين إماماً[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 10:18 am

اصحاب اكيد اصحاب يابت ياوست البزنس مش بينا اكيد
دمك شراباااااااااااااااات ياويست
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3718
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 10:24 am

اكيد يا حبيبتى
بس خلى توتى تجيب فلوسى

_________________
[i][b]ربنا هب لنا من أزواجنا و ذرياتنا قرة أعينِ و اجعلنا للمتقين إماماً[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 10:26 am

قولي هي وخدا منك كام مش حنفضحها في المنتدى ولاحاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3718
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 10:29 am

3 جنيه يا عم الحج

_________________
[i][b]ربنا هب لنا من أزواجنا و ذرياتنا قرة أعينِ و اجعلنا للمتقين إماماً[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 10:32 am

ح نبقى نزل موضوع بعنوان
هاتي التلاته جنيه ياتوتي من غير فضايح
ههههههههههههههههههههه ماتبقيش تسليفيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
westwnd
المشرفة العامة
المشرفة العامة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3718
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 10:35 am

لا خلاص حرمت

_________________
[i][b]ربنا هب لنا من أزواجنا و ذرياتنا قرة أعينِ و اجعلنا للمتقين إماماً[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتافيت الملح
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 3921
تاريخ التسجيل : 18/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 11:38 am

سيبك منها يا لولو دي وليه نصابه
ده انا سديتها ال 3 جنيه دي 5 مرات

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فلفل شطة
اجمل الزهرات
اجمل الزهرات


عدد المساهمات : 274
تاريخ التسجيل : 20/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 12:09 pm

لماذا نفرق بين الانوثة وقوة الشخصية
لان قوة المراة تكمن في انوثتها ..........وين المشكلة انها تكون مرهفة الحس وتكون قوية الشخصية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 28, 2009 11:46 am

وبعدين معاكوا مين خد من مين ومين سد مين حرااام عليكوا انا هاربة من مشاكل ابني الاقيكوا انتو..........ا بت ياويست وانتي يافتفوته لاقولكو قاضي فاضي غيري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 28, 2009 11:49 am

حبيبتي فلفلة انا من رايك حلوة الانوثة مع وجود شخصية متكاملة للانثى ..........بس اكيد قوة الشخصية ماتكون زيادة عن اللزوم فبيصير عنا مايسمى بالمراة المسترجلة
شكرا لمرورك نورتي الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أم مرام
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1018
تاريخ التسجيل : 23/08/2009
الموقع : بعالم الحمية الرجيم

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 28, 2009 4:54 pm

[b]الموضوع حلو كتير ولازم الانثى تكون انثى بكل معاني الانوثه وانتو فاهمين يعني بس هاد لا يعني انا لا تكون قويه الشخصية دي حاجه ودي حاجه وعلى رأي المثل ( اهلك بيحبوكي غنية وجوزك بيحبك قوية ) يعني مش كل شو اه واه يعني تتحملي شوي وتكون شخصيتك في بيتك قويه وحنونه بنفس الوقت وانا هيك الحمدلله بجمع بين الحنان والحب والشخصية القوية والمعامله المنيحه يعني قلب فيه حب وحنان وقوه بنفس الوقت يابنات الدنيا بتفرض علينا نكون هيك يعني في كثير من الاحيان احكم عقلي مع اني قلبي يتقطع بس الدنيا بدها هيك واسفه على الاطاله

_________________
http://ticker.7910.org/wa__135__03kv00000g41OXNsenw2MDU1MDFqZGF8eW91ciB0ZXh0.gif
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميا
مشرفة
مشرفة


الجنسية :

عدد المساهمات : 1508
تاريخ التسجيل : 19/08/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 28, 2009 5:24 pm

شكرا لمرورك حبيبتي ام مرام وانشالله بتتوفقي بحياتك...........نورتي الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ايهما اجمل الانوثه ام قوة الشخصية.؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
زهرات الربيع :: المنتدي العام والدردشة :: المواضيع العامة والدردشة والشات-
انتقل الى: